Klik saya

Cikgu Niza Homestay mempelawa anda menginap di Homestay kami. Alami suasana yang dikelilingi keindahan alam semulajadi di daerah Temerloh yang serba hijau dan aman.

Cikgu Niza Homestay akan beroperasi sepenuhnya pada bulan Mac 2019 dan dijangka bakal menerima tetamu berkunjung sekitar Temerloh, Jengka & Maran, Pahang.

Kami menawarkan rumah sebiji 1 tingkat yang boleh memuatkan seramai 8 orang. Rumah yang lengkap dengan perabot asas dilengkapi dengan 3 bilik tidur, 2 bilik air, ruang tamu dan ruang dapur yang selesa dan luas untuk anda seisi sekeluarga.

Sunday, February 22, 2015

Mengenai Kami

Cikgu Niza Homestay  mempelawa anda menginap di Homestay kami. Alami home stay dengan kemudahan kolam peribadi dewasa dan kanak-kanak serta suasana  yang dikelilingi keindahan alam semulajadi   yang serba hijau.

Cikgu Niza Homestay akan beroperasi sepenuhnya pada bulan Mei 2019 dan dijangka bakal menerima tetamu berkunjung sekitar Temerloh, Jengka & Maran, Pahang.

Kami menawarkan rumah sebiji 1 tingkat yang boleh memuatkan seramai 12 orang. Rumah yang lengkap dengan perabot asas dilengkapi dengan 3 bilik tidur(penghawa dingin) , 2 bilik air, ruang tamu, ruang BBQ, penapis air, gazebo dan ruang dapur yang selesa dan luas untuk anda seisi sekeluarga. 


Lokasi Cikgu Niza Homestay terletak di  No.1, Jalan Kenari 3/3, Taman Kenari
28000 Temerloh, Pahang
Latitute:
Longitude:


Jadual daftar masuk 'Check IN' & daftar keluar 'Check OUT':
Daftar Masuk : 2.00 petang
Daftar Keluar : 12.00 tengah hari

(Kalau tiada penyewa boleh 'Check IN' awal atau 'Cheak Out' lewat sikit)

No comments:

Post a Comment